علت اختلاف در قیمت رب گوجه صنعتی چیست

آیا می دانید اختلاف در قیمت رب گوجه فرنگی صنعتی موجود در بازار در چیست؟ آیا کیفیت های مشابه رنج قیمت مشابه دارند؟
متأسفانه برخی از افراد چون در بازار نیستند، یا کار اصلی شان این نیست که رب گوجه را خرید و فروش کنند، سبب سوء استفاده برخی کارخانه می شوند و این سوء استفاده سبب خرابی قیمت ها. 
هرگز امکان این وجود ندارد که کیفیت های خوب با نازلترین میزان قیمت عرضه شوند. 
این را خودتان هم می توانید تجریه کنید. مثلاً رب گوجه ای را شل با غلظت کم درست کنید، یا رب گوجه ای که از گوجه های ته مانده فروشگاه ها تهیه شده اند، را با نمونه هایی که در تهیه آن ها مثلاً از گوجه فرنگی گلخانه ای هم استفاده شده و تا حد ممکن غلیظ شده اند، تومانی 100 قران فرق دارد. اختلاف قیمت رب گوجه های صنعتی هم دلیل بر همین تفاوت کیفیت است. 
برخی درب های ساده دارند. برخی درب های بدون درپوش پلاستیکی. و عامل اصلی اختلاف قیمت، غلظت در آن ها است که فرق دارد. غلظت های کم حتماً ارزان قیمت ترند. منتها چون شما تنها به فکر این هستید که نرخ ارزان تر و با سود بیشتر داشته باشید، اصلاً برایتان کیفیت مهم نیست، هم ضرر به کل بازار می زنید و هم ضرر به خودتان. چون اگر رب گوجه فرنگی با کیفیت مد نظر کشور مقصد را انتخاب نکنید حتماً یا بارتان برگشت می خورد و یا تنها یکبار می توانید معامله کنید و اعتبارتان هم از بین می رود. اعتبار در تجارت از اوجب واجبات است. در داخل که خوشبختانه مصرف کننده ایرانی فرق خوب را از بد می داند و به سادگی فریب نمی خورد.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما