عرضه کنندگان گوجه زیتونی به صورت عمده

گوجه زیتونی عمده و غیر عمده یکی از انواع گوجه است که به آن ایتالیایی هم گفته می شود و رنگ قرمز پررنگ تر نسبت به دیگر انواع آن دارد ترش تر است و به دلیل آبدار بودن بیشتر برای تولید رب گوجه استفاده می شود. این نوع گوجه در آب و هوای معتدل و در خاک باغچه و گلدان نیز روییده می شود.

عرضه کنندگان گوجه زیتونی به صورت عمده

با تأثیرات گوجه فرنگی آشنا شوید

با تأثیرات گوجه فرنگی آشنا شوید گوجه فرنگی انواع مختلفی دارد از جمله:

  1. گوجه گیلاسی مینیاتوری یا مجلسی : اندازه گیلاس است و رنگ های قرمز، طلایی،زرد و نارنجی دارد این گوجه بسیار شیرین و خوش طعم است. در انواع سالاد از آن استفاده می شود.
  2. گرد کلاسیک: رایج ترین نوع گوجه است که مورد استفاده عموم است.
  3. گوجه فرنگی آلبالویی: به نام گوجه زیتونی هم معروف است مانند گوجه گیلاسی است اما کمی کشیده تر اسیت.
  4. گوجه فرنگی Beefsteak: بزرگترین نوع گوجه است و برای پخت و پز استفاده می شود.

گوجه فرنگی هم نوعی میوه است و هم از خانواده سبزیجات است. پس خواص هر دو گروه را داراست. بیشتر از 90 درصذ گوجه را آب و باقی آن را فیبر و کربوهیدرات تشکیل داده است. پس به هیچ عنوان باعث چاقی نمی شود.

  • غنی از مواد معدنی مثل فسفر، منیزیم و مس است و ترکیبات ارگانیک را دار است که برای سلامتی بسیار مفید است. این مواد معدنی برای حافظه برای تقویت عضله ها و جلوگیری از سرطان مفید است و باعث خوابی راحت هم می شود.
  • گوجه مقدار بسیار زیادی ویتامین ث است و مردان نباید مصرف گوجه را فراموش کنند زیرا دارای آنتی اکسیدانهایی است که از سرطان پروستات جلوگیری می کند.
  • گوجه سطح پتاسیم خون را اندازه نگه میدارد و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند همچنین با کم کردن کلسترول خون باعث پایین آوردن خطر سکته مغزی می شود.
  • گوجه منبع غنی ویتامین آ است که برای بینایی بسیار مفید است. همچنین برای نرمی و لطافت پوست هم از آن استفاده می شود.

بسیاری از افراد مادام العمر یا به صورت مقطعی نسبت به گوجه حساسیت پیدا می کنند. باید همیشه این عامل را در نظر داشت که باعث کهیر و دانه های قرمز نشوند.

قیمت انواع گوجه زیتونی عمده

قیمت انواع گوجه زیتونی عمده قیمت انواع گوجه مانند زیتونی عادی یا گوجه گیلاسی مجلسی تفاوت چندانی با هم ندارند ممکن است اگر کیفیت بالایی داشته باشد قیمتش کمی افزایش یابد. انواع مختلف محصولات گوجه فرنگی در فروشگاه های صیفی جات در سراسر کشور توزیع شده است و عموم مردم می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها یا هایپر مارکت های معتبر نسبت به خرید آن اقدام کنند و از سلامت و تازگی آن اطمینان کامل داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما