عرضه کننده رب گوجه فله ای

رب گوجه یکی از طعم و رنگ دهنده غذا ها است و یک نوع چاشنی هم به حساب می آید که در همه غذا ها به خصوص خورشت ها استفاده می شود . برای تهیه رب گوجه باید از بهترین گوجه ها استفاده شود تا بتوانند رب گوجه فله ای مرغوب وبا را به بازار عرضه کنند. یک گوجه فرنگی خوب باید طوری باشد که رنگش نه تیره باشد نه روشن و طعمش نه ترش باشد نه شیرین

عرضه کننده رب گوجه فله ای

مراحل تولید رب گوجه فرنگی

مراحل تولید رب گوجه فرنگی درست کردن رب گوجه فرنگی طبیعی بسیار راحت است و در حین راحتی پر درد سر هم است به همین دلیل است که امروزه کمتر کسی رب خانگی درست می کنند . بیشتر مردم ترجیح می دهند که از رب گوجه فرنگی پاکتی استفاده کنند که هیچ درد سری هم ندارد.

طرز تهیه رب گوجه فرنگی سنتی به این صورت است که

  1. مرحله اول ابتدا گوجه ها را شسته و به چند تکه خرد می کنیم و در ظرف گودی ریخته و روی گوجه ها را نمک می پاشیم و به مدت دو سه روز زیر آفتاب مستقیم می گذاریم و هر چند یک بار آن ها را له کرده و هم می زنیم که کپک نزند تا زمانی این له کردن را ادامه می دهیم که پوست گوجه فرنگی از گوشتش جدا شود .
  2. در مرحله دوم برای این که پوست و تخم گوجه فرنگی ها جدا را جدا کنیم یک صافی برداشته و گوجه فرنگی ها را در آن ریخته و فشار و چنگ می زنیم تا از صافی رد شود تا پوست و گوشت آن جدا شود و آن گرفته شود و داخل ظرف ریخته .
  3. در مرحله سوم آب گوجه صاف شده را در قابلمه ای ریخته روی حرارت می گذاریم و رب را مرتب هم می زنیم تا ته نگیرد و بپزد رب گوجه را تا زمانی می پزیم که به غلظت مناسب برسد و آب آن کاملا تبخیر شود وقتی آب رب تبخیر شد مواظب باشید که ته نگیرد و حباب های رب روی دست نپاشد .
  4. مرحله چهارم دراین مرحله نمک و روغن را اضافه می کنیم و هم می زنیم وقتی رب به غلظت مورد دلخواه رسید شعله را خاموش می کنیم و بعد سرد شدن در ظرف های مورد نظر می ریزیم .با این روش یک رب گوجه آفتابی خوش طعم و خوش رنگ به دست می آید .

بررسی بازار پخش رب گوجه فله ای

بررسی بازار پخش رب گوجه فله ای از رایج ترین روش های عرضه رب گوجه ، عرضه کننده مستقیم است که دراین روش واسطه ها حذف می شوند وقیمت رب به طور مناسب به مردم رسیده می شوند . بهترین رب گوجه ها در کشور ما در مارک های معتبر تولید و به بازار عرضه می شود .

رب گوجه بخاطر کارایی زیاد در غذا ها به صورت فله ای و عمده و هم به صورت بسته بندی شده به بازار وکشور های دیگر صادر می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما