صادرات رب گوجه فرنگی ایران

آیا شما با صادرات رب گوجه فرنگی ایران آشنایی دارید؟ بازار هدف ایران برای صادرات کدام کشورها هستند؟ رتبه ایران در صادرات رب گوجه فرنگی و فرآورده های آن چقدر است؟
رب گوجه فرنگی که یکی از فرآورده های اصلی گوجه فرنگی بوده، به صورت گسترده در سراسر دنیا قابل عرضه و مصرف بوده است. همانطور که می دانید کشورهای اروپای شرقی و کشورهای نزدیک به دریای مدیترانه مانند لیبی، یونان و ایتالیا، روسیه، کشورهای خاورمیانه و عراق بزرگترین مصرف کنندگان گوجه فرنگی دنیا می باشند، که در اکثر غذاهای خود به فراوانی از این محصول کشاورزی استفاده می نمایند.
طبق آخرین آمارها و نتیجه گیری ها کشور ایران دارای رتبه پنجم دنیا در زمینه فرآوری گوجه فرنگی بوده و هم چنین در صادرات رب گوجه فرنگی رتبه ششم دنیا را از آن خود دارد.
صادرات رب گوجه فرنگی ایران عمدتاً به کشورهای عراق، روسیه و افغانستان می باشد، که به صورت بسته بندی شده در قوطی های فلزی با درج برچسب و بهترین برندهای داخلی ایران مانند روژین، چین چین و آوازه قابل عرضه می باشد. رب گوجه فرنگی یکی از کالاهای اساسی در برنامه غذایی روزانه افراد و مصرف کنندگان می باشد، مصرف این رب در مقابل گوجه فرنگی تازه، رنگ دلپذیرتر و یکنواخت تری به غذاها می دهد.
منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما