شرکت پخش رب گوجه کارخانه ای

وقتی حرف از رب گوجه فرنگی می شود به یاد رنگ قرمز و زیبای غذاها می افتیم. گوجه فرنگی علاوه بر رنگ زیبا، طعم خوبی هم به غذاهای ما داده است. برای تهیه سس قرمز در کارخانه ها هم از رب گوجه فرنگی استفاده می شود. در گذشته مردم به صورت سنتی و در خانه رب گوجه فرنگی را تهیه و مصرف می کردند؛ ولی با افزایش جمعیت و مصرف بیشتر، کارخانه ها و شرکت پخش رب گوجه کارخانه ای راه اندازی شد.

شرکت پخش رب گوجه کارخانه ای

آشنایی با رب گوجه کارخانه ای

آشنایی با رب گوجه کارخانه ای تهیه ی رب گوجه فرنگی از کجا آمده و به ذهن چه کسی رسیده است ؟ ایتالیایی ها برای مصرف پاستاهای خود به دنبال یک طعم دهنده ی خوشمزه و خوشرنگ بودند که تصمیم گرفتند با گوجه فرنگی سس قرمز دست کرده و با پاستا مصرف کنند. بعد از آن این سس معروف شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در دوره ی ما اکثریت مردم از رب گوجه فرنگی صنعتی یامی توان گفت رب گوجه فرنگی شرکتی استفاده می کنند و تعدادی هم هستند که هنوز رب را به صورت سنتی تهیه می کنند. برای تهیه رب گوجه فرنگی کارخانه ها از هر نوع گوجه ای استفاده نمی کنند، گوجه برای رب کارخانه ای باید کاملا رسیده و قرمز باشد و از جنس گوشتی و آبدار تهیه شود و در واقع در رب گوجه فرنگی صنعتی نمی توان ترکیب خاصی جز گوجه داشت.

گوجه فرنگی در جعبه های 25 کیلویی وارد کارخانه می شود سپس گوجه ها را در یک حوضچه که پر از آب است می ریزند تا شسته شود. سپس به کمک شیبی که حوضچه دارد به طرف کانال هایی که دارای لوله ی هواست وارد شده تا بهتر شسته شوند. یک شست وشوی نهایی کار تمامی کثیفی ها را ساخته که برای این کار گوجه ها را از زیر دوش های آب رد می کنند.گوجه ها خرد شده و طی یک سری مراحل و حرارت دیدن بسته بندی شده و به صورت رب گوجه ی کارخانه ای به دست مصرف کننده می رسد.

بهترین صادرکننده رب گوجه کارخانه ای

بهترین صادرکننده رب گوجه کارخانه ای کشورهای حاشیه ی مدیترانه پیشرو در تولید و مصرف رب گوجه در دنیا هستند. می توان گفت بزرگترین تولیدکنندگان در دنیا کشورهای آمریکا، مصر، هند، چین و ایران می باشند. و در بخش صادرات ایتالیا، آمریکا، چین ترکیه، پرتغال و اسپانیا در رده ی بزرگترین صادرکننده ها هستند. ایران نیز بعد از ترکیه در منطقه بزرگترین صادرکننده رب گوجه است و در دنیا مقام نهم را داراست.

اکثر مصرف رب گوجه فرنگی به صورت سس می باشد که پایه ی تمام سس ها است، که با انواع ادویه جات و طعم دهنده ها مخلوط شده تا مزه ی دلچسب و دلنشینی مطابق با ذائقه ی مردم داشته باشد. جالب است بدانید که ایران در مقایسه با دیگر کشور ها تولید بیشتری برای گوجه فرنگی دارد. از کشورهایی که کصرف کننده رب گوجه فرنگی از ایران هستند می توان آذربایجان را نام برد که صادرات به این کشور از طریق بازارچه های مرزی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما