شرکت رب گوجه فرنگی تبرک

شرکت رب گوجه فرنگی تبرک با داشتن مجموعه ای قوی در زمینه تولید و فروش رب گوجه فرنگی، این امکان را فراهم آورده تا پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان ایرانی و خارجی باشد. این شرکت علاوه بر تولید رب گوجه، سایر مواد غذایی مانند انواع سس،آب میوه پاکتی و چای را در دست تولید دارد.
شرکت رب گوجه فرنگی تبرک یکی از شرکت های موفق و حرفه ای در زمینه تولید مواد غذایی و مخصوصاً رب گوجه فرنگی بوده، که سابقه فعالیت آن به سال 1377 برمیگردد، همانطور که مستحضر هستید این شرکت ابتدا در خراسان، توان تولید 200 تن رب گوجه فرنگی در روز را داشت، ولی اکنون با داشتن سرمایه گذاری های موفق، بالا بودن توان خرید کارخانجات اطراف خود و هم چنین خرید ماشین آلات صنعتی جدید از کشور ایتالیا، به راحتی دامنه فعالیت خود را گسترش داده و تولید روزانه خود را به 1500 تن رسانده است.
این شرکت با تبلیغات گسترده در رسانه ها و تلویزیون و بیلبوردهای تبلیغاتی درسطح شهرها، خود را به خوبی به عموم مردم و مصرف کنندگان شناسانده، و هم چنین با داشتن محصولات متنوع توانسته در تمامی شهرها و استان ها نمایندگی های فعال و معتبر اخذ کند و در زمینه فروش و بازاریابی محصولات خود، برای جوانان مستعد و علاقمند ایجاد اشتغال نماید.
لازم به ذکر است که رمز موفقیت و ماندگاری این شرکت صرفاً تبلیغات نبوده، بلکه شرکت رب گوجه فرنگی تبرک به خوبی توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت و سالم، دغدغه مخاطبان و مصرف کنندگان خود را برطرف نماید، به گونه ای که برند تبرک امروزه برای همه افراد نام آشنا می باشد.
منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما