شرکت توزیع گوجه چری زیتونی

گوجه چری زیتونی از نوع تزئینی به شمار می رود که بیشتر رستوران ها و تالارها برای تزئین غذا از آنها استفاده می شود. تولید و توزیع این محصول بر عهده شرکت توزیع می باشد که این شرکت با توجه به حقوق مشتری به مشتریان خود خدمات ارزنده ای ارائه می دهد که این خدمات شامل ارسال ویژه و تخفیف های عالی می باشد. این شرکت ها نام و آوازه ای درخشان دارند و خوشنام هستند.

شرکت توزیع گوجه چری زیتونی

آشنایی با پرورش گوجه چری

آشنایی با پرورش گوجه چری در این مطلب به صورت مفصل در مورد آشنایی با پرورش گوجه چری صحبت می کنیم. این محصول به دو صورت در گلخانه و در فضای آزاد کشت می شود که هر کدام مزیت و معایب خود را دارد. گوجه چری به دلیل پر بار بودن یکی از بهترین نمونه برای کشت است و کشاورزان اغلب برای سود بیشتر آن را کشت می کنند.

اولین گام برای پرورش این صیفی خوشمزه اول باید زمین یا گلخانه را آماده نمود برخی گوجه را به صورت نشا و برخی به صورت بذری کشت می کنند اما کشت نشا ارزانتر از کشت بذری می باشد زیرا در کشت بذری باید مقدار بیشتری از بذر استفاده شود و ممکن است مجبور به کشت دوباره یا سه باره شوید.

گوجه چری خوشه ای بعد از چهل روز به گل می نشیند و تعداد گلهای ماده آن بسیار بالا بوده. بعد از گل دهی بوته گوجه که بزرگ شده را بر روی شیارها می خوابانند تا شکسته نشود و بار دهی آن بهتر شود. این محصول تا دو ماه در تناژ بالایی گوجه می دهد.

برای پرورش این گوجه باید آبدهی، کود دهی، ، آفت کش و هرز کردن علف های آن به خوبی انجام گردد. با توجه به مواردی که ذکر شد می توان در هر هکتار مقدار بسیار زیادی را برداشت نمود که قابل تامل می باشد.

بررسی قیمت انواع گوجه چری زیتونی

بررسی قیمت انواع گوجه چری زیتونی یکی از معروف ترین انواع گوجه می توانیم به گوجه زیتونی سانتیاگو یا چری اشاره کنیم این گوجه در رنگ های قرمز، سبز و زرد یا طلایی حتی قهوه ای کشت می شود و هر کدام از آنها با قیمتی متفاوت به بازار عرضه می گردد. برای بررسی قیمت انواع گوجه جری زیتونی باید به معیار های مختلفی بپردازیم که به چند مورد آن اشاره می نماییم.

  • هزینه های کشت
  • قیمت روز بازار
  • نوسانات بازار
  • خرید به صورت مستقیم یا غیر مستقیم
  • قیمت ارز

برای برآورد قیمت روز گوجه با توجه به هزینه های جاری که به تولید کننده متحمل می شود باید یک تیم متخصص در این مورد قیمت گذاری نماید. برای خرید با قیمتی عالی می توانید محصول را با استفاده از سایت سفارش دهید تا در زمان مناسب و با کیفیتی عالی برایتان ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما