شرکت بازرگانی گوجه چری گیلاسی

شرکت بازرگانی گوجه چری گیلاسی در بازار داخلی و خارجی فعال می باشد. گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد و توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد. این محصول بسیار پر خاصیت می باشد و برای درمان مشکلات گوارش و پوست بسیار مفید است. برای خرید این محصول می توانید با قیمت مناسب و بهترین کیفیت با مشاوران گروه ما تماس بگیرید.
شرکت بازرگانی گوجه چری گیلاسی

بررسی مشخصات گوجه ارگانیک

بررسی مشخصات گوجه ارگانیک مشخصات گوجه فرنگی با توجه به نوع آن متفاوت می باشد که شامل رومی، گیلاسی، انگوری و مرواریدی و… می باشد. گوجه فرنگی باید عاری از گونه تیرگی، چین و چروک و لک باشد همچنین دارای پوستی شفاف باشد. گوجه فرنگی مرغوب نسبت به اندازه آن از وزن سنگین تری برخوردار می باشد. گوجه غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد و به دلیل داشتن پلی فنول برای سرطان بسیار مفید است و تا حد بالا از سرطان پروستات جلوگیری می کند. برای درمان سرطان ریه مفید و به دلیل داشتن کلروژنیک اسید و کوماریک اسید به درمان سرطان.کمک می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • غنی از ویتامین A و آنتی اکسیدان قوی است و برای درمان بینایی چشم بسیار مفید است و از بروز چین و چروک صورت جلوگیری می شود. ح
  • غنی از فیبر بوده و برای تقویت سیستم گوارش بدن مفید است و از یبوست و سرطان روده جلوگیری می کند.
  • برای درمان دیابت نوع دو مفید است و از تنظیم قند خون، انسولین و چربی کمک می کند.
  • غنی از آنتی اکسیدان و اسید سیتریک بوده و برای درمان سرطان و تقویت دستگاه ادراری مفید است. همچنین از بروز سنگ صفرا جلوگیری می کند. و به دلیل داشتن ویتامین A, پتاسیم و آهن برای تقویت سیستم اعصاب مفید است.
  • مملو از کلسیم و ویتامین A است و برای ترمیم استخوان ها و مشکلات تنفسی مفید است. به دلیل داشتن ویتامین C برای سرما خوردگی و آنفولانزا مفید است.

برترین تولیدکنندگان گوجه چری گیلاسی

برترین تولیدکنندگان گوجه چری گیلاسی تولید کنندگان گوجه چری ارگانیک همواره با تلاش فراوان توانسته جایگاه ویژه ای به دست آورد. تولید این محصول در ایران در بخش های وسیعی انجام می شود. گوجه فرنگی برای به دو صورت خام و پخته شده استفاده می شود و بیشترین خریداران عمده آن رستوران ها، هتل ها و فست فود ها می باشد. و بیشترین مشتری های عمده آن تولیدات کارخانجات رب و و مواد غذایی می باشد.

اگر به دنبال گوجه‌فرنگی ارزان قیمت برای تولیدات محصولات جدید خود می‌باشید به چند صورت می‌توانید این محصول را خریداری کنید شما می توانید با مراجعه به تولیدی آن محصولی را ارزان تر خریداری نمایید که البته هزینه های و وقت زیادی نیز به همراه دارد ولی برای حل این مشکل شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما به راحتی گوجه گیلاسی درجه یک را با قیمتی ارزان تر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما