سفارش خرید گوجه فرنگی زیتونی

گوجه فرنگی زیتونی یکی از انواع واریته های خانواده گوجه فرنگی می باشد که به گوجه ایتالیایی یا رومی معروف است. این محصول بیشتر جهت تزیین انواع غذاها و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. سفارش خرید گوجه فرنگی زیتونی از فروشنده این محصول با حداقل قیمت ممکن امکان پذیر است و خریداران می توانند در تماس با فروشنده سفارش آنلاین این محصول را در بسته بندی های مناسب اعلام کنند.

سفارش خرید گوجه فرنگی زیتونی

اطلاعاتی درباره گوجه فرنگی زیتونی

اطلاعاتی درباره گوجه فرنگی زیتونی

یکی از مناسب ترین انواع گوجه جهت تهیه رب گوجه فرنگی، گوجه زیتونی است و علت آن آبدار بودن این میوه و عدم وجود هسته در داخل قسمت گوشتی آن می باشد. برای اولین بار گوجه زیتونی توسط یک شرکت آمریکایی در سال ۱۹۵۰ میلادی به عنوان گونه مقاوم نسبت به بیماری های فوزاریوم، آفت نماتد و ویروس موزاییک معرفی شد.

حدود ۸۰ روز زمان لازم است تا از بذر این رقم از گوجه فرنگی بتوان میوه کامل را به دست آورد. بوته گوجه زیتونی در مناطق با آب و هوای خنک و تابستان های کوتاه به خوبی رشد می کند. این گوجه دارای شکلی کشیده و تخم مرغی است است و به دلیل عدم وجود دانه یا هسته در داخل آن طول عمر انبارداری زیادی دارد. این گوجه سرشار از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین A و C می باشد و مقادیر قابل توجهی از عناصر معدنی از جمله آهن، فسفر و سیلیس در آن وجود دارد.

بهترین گوجه فرنگی زیتونی در شرایط گلخانه پرورش می یابد زیرا شرایط رشدی مناسب فراهم بوده و گلخانه امکان رشد مناسب تره این گوجه را فراهم می ‌آورد به گونه‌ای که از تاثیر عوامل محیطی مصون تر می باشد و مهم تر این که یکنواختی و یک دستی از نظر اندازه در این گوجه گلخانه ای بیشتر است.

قیمت روز گوجه فرنگی زیتونی

قیمت روز گوجه فرنگی زیتونی

قیمت روز گوجه فرنگی زیتونی رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضای این محصول در بازار دارد علاوه بر این صادرات گوجه به کشورهای دیگر می تواند بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشد. برای اطلاع از قیمت گوجه می ‌توان با فروشنده این محصول در بازار به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و اطلاعات تکمیلی را در مورد کیفیت گوجه و قیمت آن به دست آورد.

تولید گوجه زیتونی در گلخانه باعث شده است که میزان عرضه آن نسبت به سابق افزایش قابل توجهی داشته باشد و همین امر زمینه صادرات آن به کشورهای دیگر را فراهم آورده است. صادرات این محصول به خصوص در برهه کنونی به دلیل بالا بودن نرخ ارز می ‌تواند منجر به کاهش عرضه در داخل شده و قیمت آن را افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما