خرید عمده گوجه ریز زیتونی

گوجه ریز زیتونی، از خانواده گوجه فرنگی است که به آن ایتالیایی نیز می گویند. این گوجه ها از لحاظ ظاهری گلابی مانند هستند و به دلیل دانه های کمتری که دارند طول عمر بیشتری برای نگهداری یا انبار کردن دارند؛ این نوع گوجه ها آبدار و برای تولید رب گوجه فرنگی یا تزیین سالاد و غذاها مناسب هستند.

خرید عمده گوجه ریز زیتونی

تفاوت گوجه گلخانه ای با دیگر گوجه ها

تفاوت گوجه گلخانه ای با دیگر گوجه ها

گوجه فرنگی از لحاظ ارزش تغذیه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. و یکی از پرمصرف ترین سبزیجات مصرفی است و از آن به صورت تازه یا کنسروی استفاده می شود. همانطور که گفته شد گوجه فرنگی انواع مختلف ، طعم ها و حتی شکل های مختلفی دارد. اما اینجا میخواهیم تفاوت گوجه های گلخانه ای با بقیه را بررسی کنیم.

گلخانه و به طور کلی پروش گیاه به صورت گلخانه ای به این دلیل استفاده می شود که بتوانیم در تمام فصول از آن گیاه پرورش داده و روش مطمئنی برای پرورش گیاه در شرایط کم آبی و صرفه جویانه است. گوجه های گلخانه ای در تمام فصول قابل دسترس و استفاده هستند و حتی امکان برداشت چندباره این محصول در یک سال نیز وجود دارد. این گوجه ها ظاهری جذاب و عطر و طعمی فوق العاده دارند که طرفداران بسیاری نیز دارد.

برای پرورش گوجه فرنگی های گلخانه ای از کود های مضر شیمیایی استفاده نشده و کاملا ارگانیک هستند. این گوجه فرنگی تزیینی و زیبا با شکل ظاهری خود همگان را شیفته خود می کنند و بدون آثار خرابی یا کرم خوردگی بر روی پوسته خارجی خود هستند.به دلیل کیفیت عالی این محصولات گلخانه ای می توان از آنها برای تولید رب گوجه فرنگی مرغوب و خوشمزه با رنگی زیبا اقدام نمود. این گوجه ها در دو رنگ زرد و قرمز موجودند که امتحان کردن طعم و مزه ی آنها خالی از لطف نیست.

نمایندگی عرضه گوجه ریز زیتونی

نمایندگی عرضه گوجه ریز زیتونی

برای تهیه گوجه فرنگی های گلخانه ای عرضه کننده های بسیاری وجود دارند که حتی برخی از آنها در زمینه صادرات این محصولات صیفی به خارج و کشورهای همسایه اقدام می نمایند. اما شاید پیدا کردن عرضه کننده ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا کمی نیاز به تحقیق و جست و جو داشته باشد.نمایندگی عرضه گوجه ریز زیتونی و گوجه چری گلخانه ای در تهران، این محصولات را با کیفیتی بی نظیر در اختیار خریداران قرار داده و همچنین به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. برای تهیه این محصولات کافی است به صورت حضوری یا تماس با سایت نمایندگی اقدام کرده و با خرید عمده ، از تخفیفاتی بی نظیر نیز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما