خرید رب گوجه فرنگی فامیلا

برای خرید رب گوجه فرنگی فامیلا لطفا به این متن توجه کنید .
شرکت های تولید رب معمولا اقدام به کشت گوجه فرنگی می نمایند . در مورد کشت گیاه گوجه فرنگی باید به طول فصل  رشد توجه خاص نمود ، گرچه امروزه ارقام مختلف از زودرس تا خیلی دیررس وجود دارند ، ولی توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و بررسی آمار چند ساله هواشناسی برای تنظیم تاریخ کاشت بسیار مهم است ، بخصوص در مناطقی مانند شمال استان خراسان و آذربایجان شرقی و غربی که سرمای دیررس بهاره یا سرمای زودرس پاییزه طول فصل رشد را کوتاه می کنند و خساراتی از قبیل سرمازدگی گیاهچه ها در بهار یا سرما زدگی محصول تولید شده در پاییز را به وجود می آورند .
البته مشکلاتی از این قبیل با اجرای تمهیداتی از قبیل نشاء کاری و ایجاد خزانه های تولید نشاء تا حدی قابل رفع می باشند . درجه حرارت های بالا و پایین در هر مرحله می تواند باعث توقف رشد و نمو گیاه در همان مرحله باشد یا سبب شیوع بیماری های خاصی در گیاه گردد . در ارقام کم برگ و یا شرایطی که سایه اندازی برگها بر روی میوه کافی نباشد ، خسارت آفتاب زدگی می تواند از کمیت و کیفیت محصول بکاهد .
رب گوجه فرنگی فامیلا یکی از محصولات جدید در بازار محصولات کنسروی می باشد . پس از درخواست های متعدد خرید این رب بر آن شدیم تا این محصول را به سبد محصولات قابل عرضه شرکت گوجه ایران اضافه کنیم . بدین منظور کلیه عزیزان می توانند جهت خرید این محصول در آینده نزدیک اقدام کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما