خرید بهترین گوجه چری زیتونی

گوجه چری زیتونی یکی از انواع گوجه فرنگی ها بوده که سایز بسیار ریزی دارد. این نوع گوجه برای کشت در مناطقی با آب و هوای خنک و تابستان های کوتاه بسیار مناسب می باشد. حال اگر شما هم قصد خرید بهترین نوع گوجه زیتونی را دارید می توانید از روش مستقیم اقدام کرده و محصول را به صورت عمده سفارش دهید و سپس آن را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

خرید بهترین گوجه چری زیتونی

نحوه تولید گوجه چری زیتونی

نحوه تولید گوجه چری زیتونی گوجه زیتونی، محصولی آبدار بوده نسبت به بقیه گوجه ها سایز کوچک تری داشته و می توان از آن در تزیین انواع غذاها و سالادها استفاده کرد که علاوه بر این باید بدانید این نوع گوجه به دلیل داشتن دانه های کمتر ماندگاری بسیار بیشتری داشته از این رو روز به روز خرید و فروش آن رونق پیدا می‌ کند. حال در خصوص نحوه تولید گوجه زیتونی باید دقت کنید که این گوجه هم به صورت نشایی و هم به صورت مستقیم کشت می شود به طوری که شما می توانیداز بذر مرغوب گوجه زیتونی استفاده کرده و آن را به صورت دلخواه کشت کنید. اما به طور کلی باید بدانید کاشت این گوجه به صورت نشایی بهتر می باشد.

برای این روش تولید گوجه چری زیتونی، باید بذر گوجه را چند هفته قبل در خزانه یا سینی کشت کاشته که این مدت باید ۶ الی ۸ هفته باشد. برای پیشگیری از بیماریهای قارچی قبل از کاشت باید بذرها ها و خاک با قارچ کش ضدعفونی شود. بهترین زمان برای نشاکاری صبح یا غروب بوده که هوا خنک است؛ بعد از اینکه بذرجوانه زد و بوته ۶ الی ۱۰ سانتیمتر رشد کرد میتوانید بوته های جوان را به زمین اصلی منتقل کنید. برای داشت این گوجه ها نیز آبیاری مزرعه حداقل هفته ای یک مرتبه باید انجام شود به طوری که آبیاری منظم باعث پیشگیری از انواع بیماری‌ ها خواهد شد. شرایط برداشت آن نیز به گونه ای است که در هر منطقه بسته به شرایط آب و هوایی در فاصله‌ ۴۵ تا ۵۰ روز بعد از گل دادن بوته ها، می توان گوجه فرنگی را برداشت نمود.

صادرات انواع گوجه چری زیتونی

صادرات انواع گوجه چری زیتونی با وجود این که در حال حاضر بازار گوجه زیتونی بسیار رونق داشته و این محصول به صورت عمده در شهرهای مختلف کشور کشت می شود، طبیعتا صادرات گوجه چری زیتونی نیز رونق پیدا کرده و تاجران عزیز این محصول را به کشورهای اطراف از جمله روسیه، امارات و عراق ارسال می کنند.
در صادرات گوجه زیتونی به این کشورها سعی شده است که بهترین نوع محصول انتخاب شود و با قرار گیری در بسته بندی های مناسب کیفیت آن حفظ گردد. با وجود بالا بودن کیفیت محصول، گوجه های زیتونی همواره مورد توجه خریداران واقع شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما