خرید بهترین رب گوجه فرنگی 800 گرمی

رب گوجه فرنگی جزو محصولات غذایی پرمصرف می باشد که به عنوان طعم و رنگ دهنده در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های تولید کننده این محصول در کشور انواع رب گوجه فرنگی را در حجم های مختلف از جمله 800 گرمی تولید و عرضه می کنند. مطمئنا متقاضیان به دنبال این هستند که خرید بهترین رب گوجه فرنگی 800 گرمی یعنی با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام دهند بنابراین باید از مراکز معتبر و مناسب محصول را تهیه نمایند.

خرید بهترین رب گوجه فرنگی 800 گرمی

رب گوجه فرنگی فاقد BPA است

رب گوجه فرنگی فاقد BPA است حتما شنیده اید که در برخی از رب های گوجه فرنگی یک ماده ی شیمیایی به اسم بیسفنول یا BPA وجود دارد این ماده برای سلامتی بدن مضر است و طبق تحقیقات انجام شده منجر به سرطان و افزایش وزن می شود، خوشبختانه امروزه رب گوجه فرنگی های موجود در فروشگاه های مواد غذایی فاقد BPA می باشند.

به صورت کلی رب گوجه فرنگی کم کالری ولی حاوی بیشتر کربوهیدرات ها است، رب گوجه همچنین دارای پروتئین، پتاسیم و مقدار کمی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی، ویتامین آ، ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها می باشد.

رب گوجه همچنین حاوی مواد زیر است:

  • فیبر: برخی از مواد مغذی کربوهیدرات موجود در رب گوجه فرنگی فیبر غذایی است. فیبرهای غذایی اگرچه قابل هضم نیستند اما فواید زیادی برای سلامتی دارند. با افزودن مقدار زیادی به مدفوع می تواند به منظم ماندن شما کمک کند. فیبر همچنین می تواند به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش سرعت قند خون متعاقب یک وعده غذایی حاوی کربوهیدرات کمک کند. این مزایا می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد.
  • لیکوپن: رب گوجه فرنگی منبع بسیار غنی از لیکوپن است ، یک رنگدانه طبیعی که به بسیاری از میوه ها و سبزیجات قرمز رنگ می بخشد. این عضوی از گروهی از ترکیبات گیاهی به نام کاروتنوئیدها است. لیکوپن را یک کاروتنوئید غیرپروویتامین A می نامند زیرا، برخلاف برخی از کاروتنوئیدها، بدن شما نمی تواند آن را به ویتامین A. تبدیل کند. لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است، ترکیبی که به بدن شما کمک می کند از رادیکال های آزاد خلاص شود. این مواد شیمیایی ناپایدار به عنوان محصولات جانبی هضم طبیعی یا در معرض سموم محیطی تولید می شوند. با گذشت زمان، آنها می توانند به سلول های شما آسیب برسانند و خطر ابتلا به سرطان و بیماری های دیگر را افزایش دهند. آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن باعث تثبیت رادیکال های آزاد شده و آنها را بی خطر کرده و به بدن شما کمک می کند تا آنها را از بین ببرد.
  • پیشگیری از سرطان: به گفته مرکز سرطان Memorial Sloan-Kettering، لیکوپن موجود در رب گوجه فرنگی ممکن است به شما در کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها کمک کند. لیکوپن با جلوگیری از آسیب رسیدن به DNA ، ممکن است به سلول ها در طبیعی ماندن کمک کند. همچنین می تواند رشد سلول های سرطانی را کند کرده و به فعال شدن آنزیم هایی که مواد سرطان زا را از بدن شما خارج می کند، کمک کند. همچنین خطر ابتلا به سرطان پروستات، ریه و معده در بین افرادی که بیشترین میزان لیکوپن را مصرف کرده اند کمترین است.

مرکز پخش انواع رب گوجه فرنگی 800 گرمی

مرکز پخش انواع رب گوجه فرنگی 800 گرمی کارخانه های تولیدی رب گوجه فرنگ بسته بندی را در اندازه های مختلف مانند 800 گرمی تولید و عرضه می کنند. رب گوجه بسته بندی 800 گرمی بیشترین طرفداران برای خرید را دارد.

مراکز مختلفی هستند که مسئول پخش انواع رب گوجه فرنگی اعلا 800 گرمی هستند، مجموعه ی ما مرکز پخش گوجه فرنگی اعلا می باشد ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران قرار می دهیم، به گونه ای که با ارائه ی محصولات با کیفیت توانسته ایم رضایت خریداران را جلب نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما