تولید کننده گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹

یکی از گوجه های گلخانه ای هیبریدی گوجه 4129 می باشد که به صورت اختصاصی برای پرورش در گلخانه و به صورت داربستی اصلاح شده است. این نوع گوجه دارای میزان تولید بسیار بالایی است و توسط تولید کننده آن در بازار ارائه می شود. گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹ دارای کیفیت بسیار بالایی است و یکی از محصولات صادراتی می باشد. برای خرید این محصول می توان با تولید کننده آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و آن را سفارش داد.

تولید کننده گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹

مشخصه مهم گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹

مشخصه مهم گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹ یکی از انواع مختلف گوجه فرنگی های موجود در بازار تحت عنوان گوجه فرنگی گلخانه ای ۴۱۲۹ به بازار ارائه شده است. این نوع گوجه فرنگی رقمی هیبریدی است و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. از ویژگی‌های این گوجه فرنگی یکنواختی اندازه و سایز در میوه ها می باشد به طوری که وزن میانگین در این نوع گوجه ۲۲۰ تا ۲۵۰ گرم است بنابراین از دسته گوجه فرنگی های درشت سایز به شمار می رود.

این نوع گوجه فرنگی دارای گوشت سفتی است بنابراین برای تازه خوری بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. بافت گوشتی این نوع نسبتاً سفر بوده و به همین دلیل تهیه رب گوجه از آن صفحه اقتصادی ندارد و بیشتر برای تهیه انواع غذا و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.

این گوجه فرنگی دارای بوته‌های نسبت مقاومت به انواع مختلف بیماری های گوجه فرنگی می باشد بنابراین میزان عملکرد در متر مربع این گوجه فرنگی نسبتاً بالا است.

سفتی پوست و گوشت این محصول باعث شده است که یکی از بهترین انواع گوجه فرنگی صادراتی باشد زیرا تحت تاثیر فشار دچار تغییر شکل آنچنانی نمی ‌شود و کیفیت صادراتی خود را حفظ خواهد کرد به همین دلیل می توان آن را به مسافت های دور نیز ارسال کرد. این گوجه فرنگی ظاهری بسیار خوش رنگ داشته و قرمز روشن می باشد و در صورت قرارگیری در بسته بندی و جعبه های مناسب یکی از پرفروش های انواع گوجه فرنگی موجود در بازار است.

فروش ویژه گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹

فروش ویژه گوجه گلخانه ای ۴۱۲۹

فروش ویژه گوجه گلخانه ای 4129 توسط تولید کننده این محصول انجام نمی شود. با توجه به این که تولید گوجه توسط فروشنده آن انجام می گیرد خریداران می توانند بدون واسطه این گوجه را سفارش دهند و نیازی به ارتباط به واسطه ها در این میان نیست.

خریدار می تواند به وب سایت تولید کننده این محصول مراجعه نماید و از مشخصات کاملی که در مورد این گوجه در سایت فروشگاهی ارائه شده است اطلاعات مورد نیاز را جهت خرید این محصول به دست آورد و آن را به صورت اینترنتی و با صرف حداقل هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش دهد.

ار مزایای فروش گوجه به صورت ویژه عرضه آن زیر قیمت بازار است و این مساله به ویژه برای خریداران عمده و صادر کنندگان این محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در افزایش سود آنها تاثیر قابل توجهی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما