تشخیص رب گوجه فرنگی اصل از تقلبی

آیا شما می دانید که رب گوجه فرنگی اصل از رب گوجه فرنگی تقلبی چگونه تشخیص داده می شود؟ آیا رب گوجه های تقلبی کپک می زنند؟
رب گوجه فرنگی هم یکی از محصولاتی است که در بازار، نمونه های تقلبی دارد، شاید شما فکر کنید که محصولات گران قیمتی مانند زعفران یا چای دارای نمونه تقلبی باشند، ولی این فرض اشتباه است، و رب گوجه فرنگی هم که امروزه در حد یک الی دو دلار قیمت دارد، نمونه اصل و تقلبی دارد. برای آنکه رب گوجه های اصل و با کیفیت بخرید، لازم است در قدم اول سراغ رب های صاحب نام و برند باشید، و دنبال خرید رب گوجه فرنگی های بی نام ونشان، فاقد تاریخ مصرف، بدون علامت استاندارد و مجوز بهداشت نباشید، چرا که این رب ها هنگام تولید، فرآیند پاستوریزاسیون نداشته، و در تهیه آن ها از گوجه فرنگی های بی کیفیت و نامطلوب استفاده شده. و بیش از حد، مواد رنگ دهنده و مواد نگهدارنده درآن ریخته شده است.

ویژگی ظاهری رب گوجه فرنگی های تقلبی:
برای تشخیص رب گوجه فرنگی های اصل از تقلبی، از روی ظاهر رب، باید به رنگ و مزه آن توجه کرد، این رب ها معمولاً بسیار پررنگ و غالباً بدون هیچ مزه ای بوده، و حتی در بیرون از یخچال هم کپک نمی زنند، زیرا در تهیه آن از مواد نگهدارنده زیادی استفاده شده است.
منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما