بررسی بازار رب گوجه فرنگی در زنجان

گوجه فرنگی در واقع خمیری می باشد که از آن در آشپزی استفاده می ‌شود. این محصول پس از جدا کردن دانه ها و پوست از گوجه فرنگی و حرارت دادن آب آن به دست می آید و به شکل کنسانتره و در حجم های مختلف در بازار ارائه می ‌گردد. بازار رب گوجه فرنگی در زنجان به علت جمعیت بالای این استان از فروش خوبی برخوردار است و همچنین زمینه صادرات رب گوجه فرنگی زنجان به دیگر کشورها نیز به خوبی فراهم می باشد.

بررسی بازار رب گوجه فرنگی در زنجان

بررسی رنگ انواع رب گوجه

بررسی رنگ انواع رب گوجه رب گوجه فرنگی محصولی به دست آمده از گوجه فرنگی های خوش رنگ قرمز می باشد این محصول از فرآیند آبگیری از رب گوجه قرمز حاصل می ‌شود بنابراین طبیعتاً باید رب گوجه نیز قرمز بوده و هیچ گونه مواد رنگی در نوع طبیعی این محصول به آن اضافه نشود اما فرایند تولید این محصول باعث می شود که رنگ آن دچار تغییراتی شود.

این محصول به دو روش سنتی و صنعتی تولید می گردد. رب گوجه فرنگی صنعتی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تحت خلا حرارت می بیند این امر باعث می ‌شود که آب گوجه به طور مستقیم با حرارت در ارتباط نبوده و به این ترتیب قندهای موجود در آب گوجه فرنگی دچار تغییرات شیمیایی نشوند و همچنان به طور سالم همه مواد مغذی در آب گوجه فرنگی بدون تغییر باقی بماند، همین امر موجب می ‌شود که رب گوجه دارای رنگ قرمز روشن باشد.

در روش تولید سنتی این محصول از حرارت مستقیم آتش برای گرم کردن آب گوجه استفاده می شود. با توجه به این که حرارت آتش تحت کنترل دقیق نمی باشد این امر باعث می ‌شود که قندهای موجود در آب گوجه دچار تغییرات شیمیایی شوند و کیفیت خود را از دست دهند همین مسئله منجر به تغییر در رنگ رب نیز می ‌شود به طوری که رب گوجه فرنگی سنتی رنگ قرمز تیره دارد و کاملاً قابل از رب صنعتی تمایز است.

فروش مستقیم انواع رب گوجه فرنگی زنجان

فروش مستقیم انواع رب گوجه فرنگی زنجان

فروش مستقیم انواع رب گوجه فرنگی زنجان و عدم وجود واسطه ها در این بین باعث می شود که خریدار بتواند محصول را با قیمت ارزان ‌تر و گاهی زیر قیمت بازار از فروشنده خریداری کند. برای سفارش رب گوجه فرنگی طبیعی رنجان خریدار می تواند به طور مستقیم با فروشنده تماس برقرار کند و از انواع بسته بندی و حجم های ارائه شده این محصول اطلاعات بیشتری را کسب نماید.

همچنین وب سایت اینترنتی مخصوصی برای این محصول طراحی شده است که خریداران می ‌توانند به آن مراجعه نموده و انواع رب گوجه فرنگی زنجان در حجم های مختلف را مشاهده و از قیمت روز آنها مطلع شوند سپس بر اساس نیاز خود به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت کنند تا توسط وسیله نقلیه مناسب در کوتاه‌ترین زمان به آدرس مورد نظر آنها ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما