برترین تولیدکننده رب گوجه در زنجان

رب گوجه زنجان ترش مزه و قرمز رنگ می باشد که بهترین و خوش مزه ترین چاشنی ایرانی محسوب می شود. رب گوجه اساسی ترین چاشنی غذای خورشتی مثل قیمه، آبگوشت و غیره محسوب می شود. رب گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان یا خاصیت ضد سرطانی می باشد طوری که رادیکال های آزاد و سلول های مخرب را از بین می برد و سبب جلوگیری از سرطان و تومور می شود و هم چنین برای آفتاب سوختگی بسیار موثر می باشد.

برترین تولیدکننده رب گوجه در زنجان

صفر تا صد رب گوجه را بدانیم

صفر تا صد رب گوجه را بدانیم گوجه های مورد نظر را به خوبی بشوید و اجازه دهید کاملا خشک شود و آن ها را از وسط نصف کنید و درون قابلمه بیندازید و روی آن ها آب بریزید طوری که  گوجه ها را بپوشاند و حرارت زیر آن را روشن کنید تا جوش بخورد و پوست و  گوشت گوجه از هم جدا شود. محلول را درون آوری مسی بریزید آن قدر فشار دهید تا پوست و دانه های گوجه فرنگی از گوشت آن جدا شود و آب و گوشت گوجه را دوباره درون قابلمه بریزید تا آنقدر جوش بخورد و قل قل کند و کاملا غلیظ شود و در این مرحله برای جلوگیری از کپک زدگی نمک اضافه کنید.

رب گوجه نباید آبکی و شل باشد که سبب فاسدی و خرابی زود هنگام می شود برای تشخیص غلیظی رب کافی است با کف گیر یک شکافی ایجاد نمود اگر طول کشید تا شکاف پر شد بدین معناست که غلظت آن مناسب می باشد و محلول را هر چند دقیقه یک بار هم بزنید تا ته آن نگیرد و بوی سوختگی ندهد.

مرحله آخر باید مقداری روغن با دلخواه خود اضافه کنید و بعد از این که رب با روغن کاملا مخلوط شد و تفت خورد حرارت آن را خاموش کنید و اجازه دهید رب گوجه سرد شود و بعد از آن آماده بسته بندی می باشد.

در هنگام خرید گوجه فرنگی به بزرگی و آبدار بودن آن توجه کنید و هم چنین گوجه ها باید قرمز و  رسیده باشد. گوجه ها نباید خراب و له باشد.

فروشندگان مستقیم رب گوجه زنجان

فروشندگان مستقیم رب گوجه زنجان فروشندگان رب گوجه فرنگی شرکتی و رب گوجه فرنگی صنعتی برای فروش بیشتر و جذب مشتری می توانند خواص و فواید رب گوجه، ارزش غذایی، طرز تهیه و ترکیبات آن، شرایط نگه داری، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، مهر بهداشت، موارد استفاده از آن، خصوصیات و ویژگی محصول به همراه قیمت را درج نمایند تا مشتری با بررسی اطلاعات بهترین و با کیفیت ترین رب گوجه فرنگی را خریداری نمایند. هم چنین می توانند برای راحتی و در دسترس بودن مشتری از طریق سایت آنلاین  محصولات خود را به فروش رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما