ارائه انواع رب گوجه به صورت عمده

رب گوجه فرنگی همواره یکی از موادی بوده است که به عنوان طعم دهنده و چاشنی در بسیاری از غذاهای ایرانی استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی در آشپزی نیز دارد.تولید رب گوجه فرنگی چه به صورت صنعتی و چه به صورت خانگی سالیان دراز است که در کشور ما سابقه تولید نیز دارد.با توجه به مدت نگهداری این محصول تولید آن روز به روز به سمت صنعتی شدن نیز پیش رفت.در حال حاضر تولید رب گوجه فرنگی در استان های غربی کشور ما به فراوانی انجام می شود به گونه ای که در امروزه کشور ما مقدار زیادی رب گوجه عمده را به کشور های همسایه صادر می کند.

ارائه انواع رب گوجه به صورت عمده

افزایش ماندگاری رب گوجه فرنگی

افزایش ماندگاری رب گوجه فرنگی یکی از معضلاتی که همواره تولید کنندگان رب گوجه فرنگی را درگیر خود کرده است بحث ماندگاری این محصول است که با توجه به زود خراب شدن آن ،مصرف کنندگان آن را دچار سختی می کند و هم چنین بحث صادرات این محصول را با مشکل جدی روبرو می کند به همین دلیل تولید کنندگان تمرکز خود را بر افزایش ماندگاری رب گوجه فرنگی طبیعی گذاشتند.

تولید کنندگان برای جلوگیری از کپک زدن این محصول توانستند با تولید درب های پلاستیکی که رب گوجه فرنگی را در معرض هوا قرار نمی دهد و درب آن به طور محکم بسته شده است ،باعث افزایش مدت نگهداری این محصول شوند ‌.

پس از خرید رب گوجه فرنگی رعایت چند نکته برای افزایش مدت نگهداری آن و کپک نزدن توسط مصرف کنندگان ضروری می باشد.یکی از آن نکاتی که باید رعایت شود که رب گوجه هرگز نباید با هوا در تماس باشد و یا درب آن باز باشد چون در صورت امکان کپک زدگی را به شدت افزایش می یابد.

یکی دیگر از عواملی که باعث کپک زدی رب گوجه فرنگی می شود وارد کردن قاشق آلوده یا زدن دست آلوده است که این موارد به شدت امکان فاسد شدن را افزایش می دهد ،بنابراین رعایت نکات بهداشتی در مصرف آن به شدت مهم می باشد.

توزیع انواع رب گوجه عمده

توزیع انواع رب گوجه عمده شرکت ما همواره تولید رب گوجه را با بالاترین کیفیت با تهیه بهترین گوجه فرنگی های مزارع کشور را انجام می دهد .امروزه با توجه به رقابت شدید در تولید این محصول ،کیفیت بالا یکی از عوامل مهم در تولید این محصول است ،که این کیفیت در نتیجه تهیه گوجه فرنگی با کیفیت ،استفاده از مدرن ترین دستگاه ها برای تولید رب و فراهم کردن بهترین شرایط برای ماندگاری رب حاصل می شود .

شرکت ما تولید رب گوجه فرنگی شیشه ای را به دلیل بهداشتی بودن آن و این که ماندگاری آن را  به شدت افزایش می دهد ،به مدت چند سال است که جایگزین رب گوجه فرنگی پلاستیکی کرده است تا بتواند محصول خود را با کیفیت هر چه بهتر ارائه بدهد و رضایت مشتری را کسب کند ‌.

شرکت ما رب گوجه فرنگی خود را به صورت عمده در سرتا سر کشور به صورت عمده در فروشگاه کشور توزیع می کند که نسبت به برند های مشابه خود در بازار دارای کیفیت و قیمت مناسب تری می باشد و در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگاه بازار بسیار مناسبی را برای خود پیدا بکند ‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما